Nu fick det bli så här då!!!!

Nu har ni äntligen fått eran vilja igenom, jag har startat en blogg.
Och helt allvarligt, jag skäms nästan. Men jag tänkte fuck it jag testar väl etag så får vi se vad det ger.
Jag kan ju bara börja med att säga att jag tror inte de kommer bli många nya inlägg här. Men vem vet jag kanske fastnar för det här? Ja fast de återstår att se som sagt.
Idag har jag inte gjort mycket alls, förutom att sett på en väldans massa filmer.
Sedan var jag på bowling träning, vilket gick si så där, 484 på tre serier.
Jag tror inte att jag har så himla mycket mer att säga nu.
Förutom att fråga är du nöjd nu lellan? min älskade kusin<3
Simma lugnt "blubb blubb"

Kommentarer
Postat av: Lellan

Ja, nu är jag nöjd :)

2009-12-03 @ 23:03:32
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: Guutler

Grym blogg !!!

2009-12-03 @ 23:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback