Så ljuvt det är att göra ingenting, och sedan vila efteråt.



Japp, det är exakt vad jag ska göra nu. Jag har under dagen idag varit på julbord och precis kommit hem.
Igår så var de ju poker, och de gick bra :) vann runt 200 kr. Och se var de ju så klart god mat och härligt sällskap.
Efter pokern gick jag och lellan ut och tog några öl på trädgården, och de var ju nice.
Sedan hade ju kvällen sina små "Farthinder" men de gick relativt bra i slut ändan ändå.

Nu sitter jag bara i soffan och ska göra INGENTING och efter de ska jag vila :P
Imorgon har jag planer att städa,tvätta och göra lite hushålls sysslor och sådant där nödvändigt.
Sedan blir det nog softa med shiva som kommer hit och umgås.


Jahapp nu blir de nog inte mer skrivande för kvällen tror jag, vi får se om jag får lust igen sedan.
Men de är ju inge roligt att läsa om att jag inte gör någonting alls ;P

Nej ha en bra kväll
Ta hand om er
Blubb blubb

Kommentarer
Postat av: Anonym

Göra ingenting och sedan vila! Det ska bli mitt byline! Lysande!

2009-12-06 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback