Here we go again.....

Jahapp, inte fan kan man sova inte, och jag ska upp kl halv 8 imorgon KUL!!
Men tänkte de att jag ska göra som min kusin alltid gör när hon inte kan sova, jo gott folk HON BLOGGAR.
Så vem vet detta kanske blir ett bra söm piller för mig med.
Imorgon är de mycket att göra, möte,städa och diska och tvätta, sedan som vanligt gymma med "Robin Güütler messing". Sedan framåt kvällen skulle väl shiva komma och titta på idol oss mig.... Inte min favorit men stackarn har ju ingen tv hemma, så jag får helt enkelt ställa upp. Får se om de blir några glas rödvin eller så också :)
Man måste ju fira att de är fredag.
Aja, ska försöka avrunda detta nu. Och slå på ett avsnitt av "2 and a half men" och somna till det.
Natti natti
Simma lugnt
Blubb Blubb

Kommentarer
Postat av: Lellan

Kul att man inte är ensam om att INTE kunna sova iaf, hööhöhö

2009-12-04 @ 01:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback