Poker

Jahapp, igår blev inte riktigt som man tänkt sig :P Men de var ju helt klart bra i alla fall.
Först var de några kill polare här, och vi spelade poker om några öl osv.
De gick bra :) Sedan visade sig att madde hade en lite planerad fest hemma, och vad gör hon? jo hon lyckas låsa sig ute. Och snäll som jag är så får dom komma hit och festa lite :) Och några drog samtidigt :P Men vi var i alla fall runt 7-12 pers här lite till och från. Folk kom och gick lite här och var :P
Men roligt var det, sedan som vanligt så har folk inte planerat sina sov platser haha :P
Men jag var snäll och ställde upp igen :P Några grabbar sov på soffan respektive golvet.
Sedan fick emma sova skav fötters med mig för hon orka inte gå och sova oss shiva.
Juste shiva var med också :D Och det är alltid lika roligt att festa med shiva <3 :D She is my bff <3 ;P
Idag ville shiva röja igen... och gå på teatern, vi får se hur de blir med det asso :P
De får bli senare i alla fall, för ikväll är jag nämligen bjuden på tacos middag hemma oss lellan och robin <3
Sedan blir de lite poker :) Så ska bli sten rik ikväll asso :D
Nej nu har jag inte så mycket mera att skriva tror jag....
Eller jo jag behöver städa, någon som vill göra de åt mig? :D
Nej nu får de räcka
Simma lugnt alla
BLUBB BLUBB<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Sv; Hahahhaa nej det var inte jag som drog med mig henne xD Aldrig sett na förr. De va sara som drog med henne xD

2009-12-05 @ 20:53:39
URL: http://paddmadde.blogg.se/
Postat av: Shiva

haha...Thanx Buddy!!! Det är alltid kul att festa med dig med :)

2009-12-06 @ 02:39:28
URL: http://vivalashiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback