SKJUT MIG!!!!

Ja, så känns det nu!!!! SKJUT MIG!!!
Asso jag skulle fan sälja min själ till djävulen för att få ligga kvar och sova några få timmat till.
Men icke!!! Här ska man upp och hoppa.... Asso gud någon som vill byta med mig?
Nej det får helt enkelt bli på med jackan och in med mp3 lurarna och knalla iväg och låsas se pigg och glad ut!
Och jag känner bara att ni som fortfarande får ligga där i sängarna och sova DRÖM MARDRÖMMAR!
Nej nu måste jag gå och har ändå inga roliga eller snälla saker att skriva.
Så, BITE ME
Blubb Blubb

Kommentarer
Postat av: kissandsuck

skön blogg mannen, och jag skulle nog också göra vad som helst för att få sova lite lite längre. menmen. intresserad av sex ? ta en titt på min blogg. kram !

2009-12-04 @ 10:44:51
URL: http://kissandsuck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback