Nu börjar dagen arta sig :D

Ja nu har jag varit duktig, varit på möte. Sedan har jag tvättat, diskat och städat :D Sedan så har jag varit på gymmet och svettats lite granna :) Så nu är jag nöjd med mig själv :)
Började må lite dåligt när jag cyklade uppe på gymmet, blev dåsig :S
Tror de beror på att min frukost bestod av en liten jävla yoghurt, och jag behöver antagligen lite mera kolhydrater så nu blir det till att koka snabb makaroner och få i sig något i magen. Sedan ska jag duscha och fixa till mig.
Sen tar jag de nog lugnt på soffan etag innan jag drar ner mot systemet för att inhandla något gott att dricka på fredags kvällen =)
Sen får vi väl se vad dagens äventyr har att erbjuda :)
Spännande och spontana saker väntar framöver idag hoppas vi :D
Sköt om er
Blubb Blubb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback